jootje-nootje.reismee.nl

Dag drie van Nootje & Jootje

Vanmorgen om 07:30 uur vertrokken vanuit Assen naar Holwerd. Noa's mandje mee, eten mee om de boot van 09:30 te nemen naar Ameland. In de auto vond je het ook heel leuk je kon heel veel zien onderweg. Je hebt zelfs nog even geslapen! Wat vond je het leuk op de boot en wat kreeg je een aandacht! Veel mensen moesten naar je lachen.

In de chalet hebben we een mooi plekje voor je gemaakt met je eigen mand en buiten op het terras kun je lekker liggen in het zonnetje. Vanmiddag een mooie wandeling gemaakt doorhet bos en de duinen, later nog lekker gespeeld op het strand en in de zee. Na de wandeling nog heerlijk uitgerust op het terras en daarna terug naar de camping.

Onze achterburen vinden Noa ook erg leuk, ze moesten elke keer om je lachen als je aan het spelen was met je stok. Na het eten nog naar het strand van Hollum geweest en daar naar de zonsondergang gekeken, nu lig je in je mand en volgens mij vind je het wel best nu, morgen weer een dag, zul je wel denken!!

Tot morgen en kijk nog even bij onze foto's

Groetjes, Nootje & Jootje en Miranda vanaf Ameland.